Kostad

Published in Turkey - Social interactions and entertainment - 01 May 2017 03:16 - 14

Sayın EREV vatandaşları.

Oyuna bakıcı seçeneğini kalıcı olarak tanıtalarak, oyun deneyimini geliştirmeye çalışıyoruz. Bunun, yeni oyuncuların yanı sıra eski oyuncuların da motivasyonunu daha da artıracağını ve aynı zamanda tatil günlerinde veya iş seyahatlerinde birinin hesabınızı izlemesi için bir seçenek sunacağını düşünüyoruz.

Bu günden itibaren 7 yeni misyon uygulanacak. Her görev tamamlandığında ödüllendireleceksiniz..

Misyon 9 : Uzman Tüccar
Pazar alanını kullanarak ürünleri elinizde mükemmel fiyatlarla elde edebilirsiniz. Pazardaki bir üründen 300 adet satın alın.

Misyon 10 : Dünya'ya Yolculuk
Dünyanın harikalarını görün ve yabancı ülkelere gidin. 20 ülkeyi ziyaret edin.

Misyon 11: Başarılı Yönetici
Kendi şirketinizi başlatmak her zaman iyi bir fikirdir. İşçi kirala ve 100 işçi harca.

Misyon 12: Yükseltici arttır (Booster kullan)
Hasarınızı önemli bir savaşa arttırın, herhangi bir kalitede booster kullanın..

Misyon 13: Özel Kit
Kit enerjisi veya hasarla rakibinize üstünlük kazanın. 3 adet kit hazırlayın.

Misyon 14: Direniş
 Bir direniş savaşı başlat ve Direniş Kahramanı madalyası kazanmak için bir bölgeyi özgürleştir.

Misyon 15: Bir cephede en çok hasar vurmak
BH madalyasını elde etmek için bir savaşta en çok hasarı sağlayın.

Artık bakıcı seçeneğini bütün yıl boyunca kullanabileceksiniz, ancak bazı güvenlik sorunlarını önlemek adına bu işlem 90 gün ile sınırlıdır.

Zaten Egzersiz Alanları için de görebileceğiniz gibi, tüm binalarda grafikleri değiştirerek oyunun görünümünü daha da geliştiriyoruz. Şirketler, madalyalar vb. Sırada yer aldı. Halen ön sayfada yeni bir tasarım üzerinde çalışıyoruz.

Çift enerjili hafta sonlarının oyun üzerinde olumlu bir etkisi olduğuna inanıyoruz, bu yüzden neredeyse her hafta sonu çift enerji yapmayı planlıyoruz.

2 yeni moderatör arıyoruz. Başvurmak isterseniz, lütfen aşağıdakileri göz önünde bulundurun:
(ingilizce bilmeniz gerektiği için bu kısımları çevirmedim)

Ayrıca, oyunun WIKI'sini güncelleyecek insanlar arıyoruz. Haftalık olaylar, yeni fikirlere ve savaş modülünün geliştirilmesine açığız. Eğer iyi fikirleriniz varsa onu forumumuzda paylaştığınızdan emin olun.
İyi günler

v c
v
ödülleride ekleyebilirsen süper olur
Makalede ödüller yazmamış, birisi denesin alsın ödülleri ss atsın koyayım Laugh 20 ülke gezemem şimdi o kadar goldum yok doom sen denesene bi
http://prnt.sc/f2u7s2 http://prnt.sc/f2u7wc ben daha tamamlamadım Laugh
o7
Sağol
20 ulke gezince 20 str 20 int ve 20 exp veriyor ve 100 işçi çalıstırmadayım ben 10 işçi 5 eb 15 bazuka veriyor yarın buda bitiyor Laugh
Misyon 11: Başarılı Yönetici Kendi şirketinizi başlatmak her zaman iyi bir fikirdir. İşçi kirala ve 10 işçi harca. Bu yanlış 100 işçi puanı istiyor
Direniş misyonu için tırşka bi cephe bulmak lazım Sad(