The Stoya Times

merdo - Newspaper from Turkey -

Published in Turkey - Social interactions and entertainment - 25 Aug 2016 15:28 - 16

Sevgili e-dostlarım.

Uzatmadan sadede gelerek olayı anlatacağım. Üniversiteye yeni başladığım zamanlarda, Bursa'ya döndüğüm bir hafta sonu sonrasında İstanbul'a gitmek için BUDO'dan bilet almıştım, bilen bilir iskelesi Mudanya'da, gidiyorum Mudanya'ya. Saat kaçtı şimdi hatırlamıyorum ancak iskeleye yaklaşırken bir 500-600 metre kadar geride öyle bir tıkandı ki trafik, adım adım bile ilerlemiyoruz. Baktım vapurun kalkmasına 3 dakika var, ulan dedim indim elimde valiz sırtımda çanta kaldırımdan koparken bi BMW x5 kapıyı açtı atla dedi kız içeriden.

Noluyor lan dedim çantaları içeri salladım ben de koltuğa yaylandım. Baktım babasıyla annesi olması gereken insanlar önde, baba çok dikkatli ancak aceleci bir şekilde kaldırıma çıkardı bizi, 30 derece yattık sola hepimiz, yaldır yaldır gidiyoruz. Sonunda vardık bu kısa ve heyecanlı yolculuğun ardından iskeleye. Ben indim, teşekkür ettim. Sonra kız indi, aksi gibi bir sürü eşyası var. İçeri girdik ben buna yardım ediyorum falan neyse son anda yetiştik vapura, yerlere bakmadan boş iki koltuğa nallandık.

Tanıştık bu arada, İstanbul x Üniversitesinde m bölümündeyim, adım y, şeklindeki klişe sohbet önce hafif göndermeli mizahi konuşmaya, sonrasında entelektüel bir muhabbete evrilince biz bu iletişim bitmesin istedik. İndik Kabataş'ta şimdi kapalı olan Fındıklı sahilin girişindeki sosyal tesiste çay - kahve içerken numaralar alındı sözler verildi teşekkürler edildi.

Bir hafta sonra Şişhane metrodan aldım Y'yi, Galatasaray Lisesi'nin karşısındaki ufak lokantada yemek yedik. Sonra dedim elimde Akbank film gösterim günleri için aldığım bilet var iki adet. Tabii tesadüf değildi biraz hinlik yapmıştım. İstiklali baştan sona veya sondan başa artık ne derseniz yürüdük yani, Akbank Sanat'a geldik, girmeden bir sigara yaktım. Yine her şey harika, yemekten beri tanışmamız üzerine ve dünya üzerinde böyle ince tesadüfler sayesinde yaşanabilecek olaylar hakkında konuşurken o elimi tuttu ben belini sarmış bulundum. Topuklarımdan yukarı karıncalar hücum ederken kapadım gözleri ben de, dedim şimdi işte, sonunda hüsran yaşamayacağım bir ilişki geliyor derken öptüğüm yer dudak olmadı. Kızın dudaklarını ıskalayıp yanağı da geçerek kulağa çok yakın bir noktayı ucundan öpüverdim. Samimiyetin doruğundayken bayramda karşılaşılan akraba selamlığıyla kondurduğum bu öpücük, öpüşme sırasında onun elinde olan elimin aslında başında olması gerekirken onun elinde olmasıydı. Tabii ben biraz gülerek geçiştirmeye çalıştırdım, o gülmedi. Filmi izledik, çıktık, ben bir sigara yaktım. Ne yöne gidecek olsam o başka bir yöne gideceğini söylüyordu. Sadece el sıkıştık, sözleşmedik, biraz bakıştık, sonra ben uzun uzun baktım. Arkamı döndüm kulaklığımı taktım. Sigaram henüz bitmemişti ancak anlıyordum açık kalan müziğin tınısından bugün yaşananları. Derin bir nefes daha aldım ve müziğin tadını çıkardım.

Çalıyor: YaR YaR - CanKan.mp3.indirdur

Yanar yanar tutuşurum
Habersiz kalsam senden

Support

Grey WindGrey WindGrey WindGrey WindBlue and BlackGeorge BestSantiago 45TRmanTyrael

Comments (16)

Pirinç Laugh
kızın memesinden öbmüş
o7
işte bir gencimiz daha yanlış meme öpmenin kurbanı oldu Sad
Ne kdr da tatlısn sn öyle benimle evlen