MEB(ÖNEMLİDİR OKUYALIM-YAYALIM)

33 - Published in Turkey - Financial analysis - 4 years ago

http://www.meb.gov.tr/meb_iys_dosyalar/2015_03/k_09180622_meb_logo_ustte.jpg

SEVGİLİ E-TR HALKI
    YİNE Bİ MAKALEYLEKARŞINIZDAYIZ.BU MAKALEMİZDE SİZ DEĞERLİ VATANDAŞLARIMIZI BAZI KONULARDA
BİLGİLENDİRMEK,DİKKATİNİ ÇEKMEK VE PROJELERİMİZLE BABYLERİMİZ OLSUN ÜLKEMİZ
OLSUN KALKINDIRMA AMACINDAYIZ.ÖNEMLİ KONULARDA SİZLERİ BİLİNÇLENDİRDİKTEN SONRA
PROJEMİZ  HAKKINDA DA BİLGİLENDİRME
YAPACAĞIZ.


http://www.yurtdisiemlak.com/images/ilanlar/resimyok.jpg

KONU 1:EV KULLANMAK 
BİLİNDİĞİ ÜZEREADMİNİMİZ BİR KAÇ HAFTA ÖNCE GETİRDİĞİ BİR GÜNCELLEMEYLE EV KULLANAN OYUNCULARIN GÜNDE 2. KEZ ÇALIŞMASINA SAĞLAYAN Bİ SİSTEM GETİRDİ.BU HEM ZOR DURUMDA Kİ ÜRETİCİNİN İŞİNE YARIYACAK Bİ ÇALIŞMA OLDU HEM DE BELLİ ÜCRETLER
KARŞILIĞI ÇALIŞAN VATANDAŞLARIMIZIN KENDİSİNİ DAHA RAHAT GELİŞTİRMESİNE İMKAN VERDİ.NE VAR Kİ ÜLKEMİZDE GEREKLİ İLGİYİ GÖRMEDİĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM. TECRÜBELİ ARKADAŞLARIMIZ ZATEN BU KONUDA DUYARLI VE AKILLI HAREKET ETMEKTEDİRLER.SÖZÜM
SİZE:EV KULLANMAYI ZARAR GÖREN VATANDAŞLARIMIZ. EVLERİN KULLANDIĞI ZAMAN YARARLARI VE ZARARLARINI KARŞILAŞTIRARAK Bİ BEYİN FIRTINASI YAPALIM BERABER…
 
   YARARLARI---
+ENERGYNİZ DAHA KISA SÜREDE DOLAR
+DAHA HIZLI TP KASARAK GOLD TOPLAYABİLİRSİNİZ
+GÜNLÜK 1 YERİNE 2 KEZ ÇALIŞARAK KAZANCINIZI 2 KATINAÇIKARIRSINIZ
+DAHA HIZLI VURUŞ İMKANI DAHA HIZLI LEVEL ATLAMINIZI SAĞLAR+Q3-Q4-Q5  EVLERKULLANILARA(BERABER)GECE YAŞANAN ENERGY KAYBINA UĞRAMAZSINIZ.
ZARARLARI
-ÇOK DEĞERLİ GOLDLARINIZDAN AYRILIRSINIZ.AMA Bİ SN BENİMKADAR YÜKSEK TPLERE ULAŞMIŞ BİR OYUNCU BİLE BU EVLER SAYESİNDE  GÜNDE 3 TP MADALYASI ALABİLİYOR. GÜNDE 2 KEZ
ÇALIŞARAK YAKLAŞIK 2 GOLD KAZANABİLİYOR.GÜNLÜK SİLAH HARCAMALARINDAN SONRA
CEBİNE 6 İLA 7  GOLD ARASI KALABİLİYOR.
  ARKADAŞLAR KARŞILAŞTIRMAYI KENDİNİZ YAPIN.EV KULLANDIĞINIZ İÇİN ZARARLI ÇIKAN SİZ
OLMAZSINIZ.YARIŞ İÇİNDE OLDUĞUNUZ HERKES VE DÜŞMANLARIMIZ OLUR….

http://imggaleri.hurriyet.com.tr/LiveImages/Foto%20Haber/185/Erbil%20silah%20pazar%C4%B1%20bo%C5%9Fald%C4%B1/A21145337.jpg

KONU 2:PAZAR KULLANIMI
BURDAKİ RİCAM ÜRETİCİ KESİME OLACAK.HERKESİN BİLDİĞİ VEREVAŞTA OLAN Q5 HELİ ÖRNEĞİYLE.(100 ADET)

+ŞU ANDA EN PAHALI SATILAN Q5 FİYATI GOLD CİNSİNDEN 5,8G----)TRY KARŞILIĞI 779 TRY
-ŞU AN PİYASADA EN UCUZ SATILAN Q5 FİYATI 1500 TRY----)GOLDKARŞILIĞI 11,121 G((VERGİ ORANI %1)


YUKARDAKİ ÖRNEKLER İNCELENDİĞİ ZAMAN NEDEN TRY FİYATLARININBU KADAR YÜKSEK OLDUĞUNU SİZ DEĞERLİ ÜRETİCİLERE SORMAK İSTERİM.PİYASADA TRY İLE ÇALIŞAN KESİMDE MEVCUT ARKADAŞLAR.NEDEN GOLD İLE NEREDEYSE YARI FİYATINA
SATARKEN TRY İLE BU KADAR YÜKSEK FİYAT TALEP EDİYORSUNUZ.DAHA SONRA İŞÇİLERİNİZE TRY İLE ÖDEME YAPMAK İÇİN TRY BULMAYA ÇALIŞIYORSUNUZ.8,2 TRY SATILAN Q5 HELİDEN(820 TRY 100 ADET)DE AYNI KAZANCIN FAZLASINI KAZANABİLİYORSUNUZ ÖRNEK
OLARAK..
  
     ÜRETİCİDOSTLARIM LÜTFEN İNSAFLI OLALIM  PAZARLARIMIZA TRY CİNSİNDENDE ÜRÜN KOYALIM.HEM SİZ KAZANIN HEM
ÜRETİCİLERİMİZ KAZANSIN HEMDE DEVLETİMİZ KAZANSIN…

http://d.aktifhaber.com/gallery/6776/1.jpg
 
KONU 3 DS PROJESİ   
ARKADAŞLAR BİLDİĞİNİZ ÜZERE MAZAR SAVAŞLARINDA NEREDEYSE HER CEPHEDE KARŞIMIZA DS KURMAKTADIRLAR.BU BİZİM HEM DAHA ÇOK SİLAH TÜKETMEMİZDE ETKİLİ OLMAKTA HEMDE DAHA YAVAŞ TP MADALYASI KAZANMAMIZA NEDEN OLMAKTADIR.OYUNUN DİNAMİKLERİ GEREĞİ SAVAŞMAK ÜLKEYİ VE EKONOMİLERİ CANLI TUTMAKTADIR.BU GÜNLER CEPHEDEN CEPHEYE ATLAYABİLİYORUZ.İSTEDİĞİMİZ DÜŞMANI
KARŞIMIZA ALABİLİYORUZ.AMA SONUÇTA BU BİR OYUN VE DENGELER ÇOK HIZLI DEĞİŞTMEKTE.O SEBEPLE BU GÜNLERDE YAPACAĞIMIZ STOKLAR İLERDE ZOR ZAMANLARDA BİZİM AYAKTA KALMAMIZI SAĞLAYACAKTIR.
 BU SEBEPLEBAŞLATTIĞIMIZ İŞÇİ PROJEMİZİN DETAYLARINI SİZLE PAYLAŞMAK İSTEMEKTEYİM.
UMARIM
HEM ÜLKEMİZİN HEMDE OYUNCULARIMIZIN KAZANMASINI SAĞLAYACAK BİR PROJE OLACAKTIR.
 PROJE   DETAYLARI
KATILACAK MAX KİŞİ SAYISI:20 ADET
TRY CİNSİ ÖDENECEK MAAŞ 85 TRY(HAFTALIK ÖDEMELER-595 TRYKİŞİ BAŞI)http://www.burcuyumlari.com/images/para_ikon.png

BONUSLAR
-2.ÇALIŞMAYA HAFTALIK ÖDEME 1 ADET Q1 EV(3 G DEĞERİNDE)http://adanurevdenevenakliyat.com/images/one-icon.png
-GÜNLÜK HER ÇALIŞANA 500 HP http://icons.iconarchive.com/icons/denise-bloch/icon-market-bread/32/Bastardb-icon.png

-HAFTALIK HER ÇALIŞANA O GÜNÜN FİYATINDAN 2 G DÜŞÜK OLMAŞARTIYA 200 Q5 TANK SATIMI.http://cdn1.iconfinder.com/data/icons/windows8_icons_iconpharm/26/crime.png
-PİYASADAN DAHA UCUZA EKMEK TEMİNİ EN AZ 300 HPhttp://icons.iconarchive.com/icons/denise-bloch/icon-market-bread/32/Bastardb-icon.png 
*ÇALIŞMAK İSTEYEN ARKADAŞLARIMIZ BANA VE AFATDEDEYE MSJ ATTIKTAN SONRA AFAT DEDENİN İŞ İLANINA GİRİP 12/07/2016 İTİBARİYLE ÇALIŞMAYA BAŞLAYABİLİRLER
**BU BİR DEVLET PROJESİDİR.ÜRETİCİYİ ETKİLEMEMEK İÇİN SAYISINIRLI TUTULMUŞTUR.LÜTFEN GEREKSİZ TARTIŞMALARA GİRMEYELİM.
***PROJEDEN YARALANILACAK KİŞİ SAYISINDAN DEVLET YARARI ADINA DEĞİŞİM YAPILABİLİR.
****PİYASA DA HERKES GODOMAN OLMUŞ BAĞIŞ YAPIN BABYLEREDEMEKTEN UTANIYORUM ANLADINIZ SİZ…..

HEP BERABER DAHA GÜZEL GÜNLERE......
https://2.bp.blogspot.com/-fGJUjNxmuDQ/VboypnFBEPI/AAAAAAAAJGk/_fGtR18WWDs/s1600/bayrak_tam35.blogspot.com.jpg

PİRİNÇ Mİ ODA NE????

BAĞIŞÇILAR
ADMİN ŞU MAKALE SİSTEMİNE BAK SÜREKLİ DÜZELTME YAPIYORUM..


Support

kutluhanYavuzTRCenqiSKhanxTinuviel

Comments (33)

1
2
MEB çalışmalara başlamış Laugh o7
tank tüfek heli bitti 0.25 gold saldım MEB e ona göre
3
İMLA HATALARININ SORUMLUSU ADMİN BEYDİR MAKALEYİ YAYINA ALINCA HERŞEY BİRBİRİNE GİRDİ ANCAK BU KADAR DÜZELTTİM BU SAATTESmile
o7
başarılar.
v
Hayırlı olsun
3 v
Oylandı destekleniyor.
V
hesabıma gore 100 golda bir q5 ds satın almak daha ucuza imal oluyor
MEB yine çalışıyor o7
DS5 kısmına katılmıyorum. üretim için---------- 100k hrm (10k cc) + 50 işçi (4.2k cc) yani toplamda 14.2 k cc gerekmektedir. bu 110 gold gibi bir rakam a denk geliyor. bu kişilerin kaydının tutulması vs bir sürü angarya işi var. piyasada 100 golda Ds5 satılıyor.
ds fabrikasının tapusunuda 20 işçiye yapalım olsun bitsin Laugh beleş ev 85cc 2gold ucuzdan silah maliyetiniz nedir ds5 şirketine
o7 emir bekleniyor
Vot vot o7
@ deadly ve lawyer. Cc yi golda çevirirken yanlış kuru alıyorsunuz. Devlet cc yi 0.005 golddan basıyor. Bir de öyle hesaplayın.
oylandı güzel çalışma. İşçileri,babyleri desteklemek için güzel olur. Her hafta farklı 20 kişi işe girerse daha çok kişi yararlanmış olur.
sizin hatanız devleti şirket gibi görmeniz.devlet kar etme amacında değildir vatandaşı geliştirme amacındadır. @deadly ---günlük olarak 2 çalışmaya 85 try maaş verilecek haftalık bazda alındığı zaman 2. maaş zaten ev parasına dek geliyor. ---devlet 3 aydır her savaştan önce helileri 2 gold ucuza dağıtıyor.maliyetini ordan öğrenebilirsin.kaldı ki ben günlük değil haftalık olarak o da 200 adetle sınırlı.devlete haftalık 40 gold zararı olur,20 kişi en kötü 5 er gold kazansa madalyadan bu sayede piyasaya devlet dolaylı yoldan 100 gold sokmuş olur. gerekirse fabrikaları onlara yaparız.yeter ki piyasa bi kaç kişinin insafına kalmasın. @lawyer---ds piyasısına siler kadar hakim değilim doğurdur dışardan 100 golda daha ucuzunu alabiliriz.ama harcadığın para piyasadan çekiliyor bunu da dikkate alıyor musun.bizim projede harcanılan para piyasa içinde harcandığı için ekonominin canlanmasına da sebebiyet verecektir dolaylı yoldan. Sİtare dostuma katılıyorum haftalık bazda yararlanılan kişi sayısı artıralabiliriz. ayrıca kişilere msjlar atıp günlük 1.6 g ödeme yapanlardan da haberimiz var.
voted o7
O fabrikalar dedeye süs diye kurulmadı, her dönem en iyi şekilde yararlanılması lazım. Ha bir sonraki dönem başka başkan gelir üreteceğine alır o onun kendi hazır yiyiciliğidir. Ama devlet sürekli olması için üretken olmalıdır. Bu projenin durdurulması için boşa mesaj atmayınız. Benim donemim boyunca biz insanların gelişmesi ve üretimin olması için elimizden geleni yapacağız
Sade oyuncu herkese silah 2 gold ucuza verilmesi lazım ozaman buna bu şekil sadece çalışanlara özel yapmak diğer işçilere haksızlık neyse kafanıza göre alttarafi oyun herkes kafasına göre ne diyeyim bi şey denmiyor artık k.gelsin
/ ayrıca kişilere msjlar atıp günlük 1.6 g ödeme yapanlardan da haberimiz var. / Bu haberimiz var denilecek, birilerini suçlayacak bir şey değil ki? Ülkedeki herkes ordusu partisi farketmeksizin o paradan işçi çalıştırıyor zaten ve bunu açık açık teklif ediyor. Şu sürekli bir suçlar tavırdan iş birliğine açık olmamaktan vazgeçmenizi diliyorum. Giden para devletin parası, nasıl harcanacağına dair herkes söz söylemekte özgür. Yukarıda da anlamsız bir muhalefet yapılmıyor. Dışardan 100 golda alınacak ürüne devlet neden 130+ gold ödesin diye soruluyor altı üstü. Bu kadarcık soruya bile böyle tepkiler verilecekse işimiz var.
bilgilendirici bir makale devletimiz çalışıyor o7
yukarda verilen tepkilere bende kendi açıklamaları yaptığıma inanıyorum.(ülke içinde o goldu kullanmış oluyoruz,piyasaya dolaylı yoldan try ve gold sokuyoruz).devleti şirket gibi görmekten vazgeçin bi önce lütfen.ayrıca tepki demişsiniz öyle aşırı bi tepki görmedim ben.1,6 gold meselesine gelince o msj atma olayı sana ne veriyorsa ben bi fazlasını vereyim bana gel işleri içindi.illa diorsanız ki serbest piyasa isteyen istediği gibi yapar bizde ona göre hareket edebiliriz.Bundan önce ki dönemde de kişiler gelişsin diye devletten goldu harcadım şimdide acımadan harcarım.bu gold sadece indirimlerde gold alabilen godomanlar için tutulamaz kasada.
Sade oyuncu haklı, dağılın
o7
Baby projesi olarak düşünün bence. Amaç hem babylere yardım etmek hemde yardım ederken ds sahibi olmaksa güzel proje olur.
V 31
sub please return